HTML

Én akkor is vidéki lány vagyok!

Egy lány vagyok csupán a sok közül, Ki vidékrôl a városba kerül. Bár úgy döntöttem, itt is maradok, Én akkor is vidéki lány vagyok.

Friss topikok

  • gaben: Hát ez sajnálatos. Le kell ordítani a fejét az ilyen nyanyeszoknak. Az a jó ha már ő is kiabál, na... (2007.11.20. 16:36) Belviszájok
  • Gyöngyösi Szilvia: Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejeg... (2007.11.06. 10:09) Vásárlás...

Linkblog

Eladósodtam

2007.11.09. 15:11 :: Camila

Mára kaptam időpontot a CIB Bankban a hitelszerződés aláírására. Tegnap mondjuk már elhatároztam, hogy nem írom alá, mert az alábbi linket illesztett be vki a beruházónkról, és elment a kedvem mindentől:

http://homar.blog.hu/2007/11/08/se_lakas_se_penz

Annyira félek, hogy elúszik a pénzem, hogy hihetetlen. Bár tudom, hogy ezt a lakást, melyről a cikk szól, már átadták, de gondolom nem a képeken látható formában.

Szóval elmentem a bankba, ahol 20 percet várattak, utána közölték, hogy április 14-től törleszteni kell ha kész van a ház, ha nem. Nem fizikailag, de ha a műszaki átadás 2008.12 hóban lesz meg, akkor az ápr 14-dec 31-ig lévő időre VISSZAMENŐLEG levonják a tőketörlesztést és kezelési költséget. Kíváncsi vagyok, hogy ha ezzel elsétálnél a PSZÁF-hez, akkor mit szólnának. Visszamenőleg fizetek törlesztést olyan időre, amikor még hitelem sem volt. Szép. És majd levonnak pár százezer forintot, úgyhogy jelezték is, hogy jobb, ha befizetem minden hónapban, mintha egy összegben vonnának le utólag.

Nagyon elkedvtelenít ez az egész dolog. Ha ezt előre tudom, soha nem vettem volna új lakást. Kicsit kezdek belefáradni az egészbe, pedig a harc még csak most kezdődik, mivel 2008.01-ben kellene átadni....És most tudom már, hogy nem fogják.

Na megyek hétvégézni, bár az időjósok szerinte egész hétvégén esni fog az eső:(

Szomorú, ennyit a csipke és galagonyaszedésről..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://camila.blog.hu/api/trackback/id/tr61223563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása