HTML

Én akkor is vidéki lány vagyok!

Egy lány vagyok csupán a sok közül, Ki vidékrôl a városba kerül. Bár úgy döntöttem, itt is maradok, Én akkor is vidéki lány vagyok.

Friss topikok

  • gaben: Hát ez sajnálatos. Le kell ordítani a fejét az ilyen nyanyeszoknak. Az a jó ha már ő is kiabál, na... (2007.11.20. 16:36) Belviszájok
  • Gyöngyösi Szilvia: Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejeg... (2007.11.06. 10:09) Vásárlás...

Linkblog

Vásárlás...

2007.10.30. 09:22 :: Camila

 

Egyszerűen semmire sincs időm mostanában. A mai az utolsó munkanapom a héten, este utazok haza é 5 nap nyugalom. Bár az egész 5 nap azzal fog eltelni, hogy virágot vásárolunk, utazunk, temetőt járunk és fázunk. A halottak napja nekem egyet jelent a hideggel, széllel, didergéssel.

Ez a szombati munkanap és óra visszaállítás teljesen összezavart. Vasárnap azt sem tudtam, hogy milyennap és hány óra. Korán felkeltem, hogy le ne maradjak a Hupikék Törpikékről, amit imádok (és ugye a munkanap miatt szombaton nem láttam). Vasárnap ¾ 8-ig vártam, de csak nem kezdődött. Úgyhogy elindultunk Viktorral „nagybevásárolni”.  A horoszkópom biztos megírhatta, hogy ne menjek vásárolni, mert nem állnak jól a csillagjaim,  de azt ki olvassa?! Én jól bevásároltam, vettem mindent, ami állítólag nincs otthon. Hazaértünk, kiderült, hogy  volt otthon még egy bontatlan sampon, bár én vettem, mert azt hittem nincs, ugyanígy jártam a ketchuppal, és a fűszerpaprikával is. Erre jött ráadásként, hogy nem vettem meg  a Nivea Q10-es kézkrémet, mert 847 Ft-ért kicsit drágálltam azzal a kis dobozzal. Ekkor megláttam a Kamill kézkrémet, ami alá ki volt írva, hogy 389,-. Gondoltam, inkább megveszem ezt, mert 2 hónapja vettem egy Nivea intenzív kézkrémet ugyancsak több mint 800 Ft-ért, és semmit nem ért. Még Viktor mondta is, hogy ez a Kamill mennyire jó, én meg megelégedtem magammal, hogy ilyen jó áron hozzájutok. Mivel Viktorom nem nagyon jó a pakolásban, mert képes a paradicsomot betenni az ásványvíz alá, néha pillantottam csak a kijelzőre, ahogy húzgálta a termékeket így pakolás közben. Otthon vettem észre a számlán, hogy 879,- Ft volt. Tehát megállapíthatom, hogy nagyon rosszul vásároltam. A nap további részében főztem húsos pennét, és pihentünk. Olyan gyorsan elröppent a nap, hogy tegnap már megint azt vettem észre, hogy a gép előtt ülök és dolgozok. Ebből áll az élet. Mondjuk tegnap olyan szintű fejfájás kínzott, hogy hihetetlen. Én gyógyszert csak akkor szoktam már bevenni, ha nem bírom tovább. Este 7-kor tartottam ott, hogy nem bírtam tovább. Bevettem egy Advilt, a zselatinos félét, de egyszerűen nekem nem akar használni. Az egy dolog, hogy 1 óra hosszáig feküdtem, akkor már fal fehéren, és még a gyomrom is kavargott már, olyan fejgörcsöm volt. Aztán fél 9-kor kezdett jobb lenni. 1,5 óra múlva. Azt már kétségbe vonom, hogy a gyógyszertől lett-e jobb, mert azt azzal reklámozzák,hogy milyen gyorsan hat. Hát nem tudom....Most vettem be másodszor belőle, de első alkalommal egyáltalán nem használt, most pedig megállapíthatatlan, hogy a pihenéstől lett jobb, vagy valóban a gyógyszer használt.

Ma reggel amikor felkeltem elhatároztam, hogy gyalog megyek a Stadionokig. Jó 10 perc séta otthonról. Mivel szemben lakom leendő otthonommal, gondoltam megnézem hogy áll az építkezés. Viktor akart menni a kínai piacra valami olcsó polár garbót venni dolgozni, így felajánlotta, hogy eljön velem ház-tűz nézőbe, elkísér a metróig és onnan visszamegy a piacra villamossal. Szerencsére a ház fel van állványozva, vakolásra készen áll. Az első emeletem vettem lakást, így be lehetett látni, főleg úgy, hogy a szobában mindkét ablak tárva nyitva volt és a nappali erkélyajtaja úgyszintén. Már le van festve a lakás, kapcsolók és konnektorok felszerelve. Ez valamilyen szinten megnyugtat. Jövő hét pénteken kell mennem hitelszerződést aláírni. És sajnos megint fizetni. Rájöttem, hogy új lakást csak az vegyen, akinek tényleg van pénze. Fogalmam nem volt róla, hogy ennyi fizetnivaló lesz. Most is kapásból 60 ezer Ft, hogy vagyok olyan jó és hitelt veszek fel. Jóformán ott tartok lassan, hogy hónapról hónapra élek, a lekötésemhez meg nem nyúlhatok, mert még 620 ezer Ft-ot be kell fizetnem, és ezen felül még 150 ezer Ft a közműfejlesztési díj.  Ja és még nem vettem meg a csempét a fürdőszobába és a műkövet a nappaliba. Vettem egy pénznyelőt. De tudom egy használt lakással sem jártam volna jobban. Bár ki tudja? Csak épüljön fel és költözhessek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://camila.blog.hu/api/trackback/id/tr39212763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngyösi Szilvia · http://www.philadelphus.blogol.hu 2007.11.06. 10:09:40

Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejegyzésbe. Csak így tovább. Hiszen erre való. Írni gondolatokat, élményeket, véleményeket. Ez olyan naplószerű valami, csak nem papiron hanem gépen és ez megmarad magadnak esetlek azoknak akiknek szívesen megengeded, hogy belelássanak az életedbe. Egyébként van néhány ötlet virágnyelven a blogod alakításához. www.blogol.hu oldalon találsz olyen linket, hogy gyakori kérdések. Ott van ez- az.

Szilvi
süti beállítások módosítása