HTML

Én akkor is vidéki lány vagyok!

Egy lány vagyok csupán a sok közül, Ki vidékrôl a városba kerül. Bár úgy döntöttem, itt is maradok, Én akkor is vidéki lány vagyok.

Friss topikok

  • gaben: Hát ez sajnálatos. Le kell ordítani a fejét az ilyen nyanyeszoknak. Az a jó ha már ő is kiabál, na... (2007.11.20. 16:36) Belviszájok
  • Gyöngyösi Szilvia: Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejeg... (2007.11.06. 10:09) Vásárlás...

Linkblog

Lakásvásárlás...

2007.10.24. 16:09 :: Camila

 

 

Szombaton szabadságon voltam, így 4 napot pihenhettem otthon. Ez a pihenés úgy kezdődött, hogy szombat reggel nagynéjémék disznót vágtak és Apa lehívta Viktor, hogy segítsen nekik megfogni az állatot. Szegénykém majdnem rosszul lett, amikor az első elhalálozása után közölték vele, hogy akkor hozzuk a másikat.
Vasárnap templomban voltunk, ott úgy átfagyott a lábam, hogy a további 3 nap alatt nem sikerült felengednie bármennyire fűtöttünk. Rájöttem, hogy az a merinó szőrből készült elektromos lábmelegítő kellene nekem.
Hétfőn fodrásznál voltam. Na erről jobb nem beszélni, a hátam közepéig érő hosszú hajamat úgy levágták, hogy épp hogy a vállamat éri. Így jártam (én mondtam, hogy nyugodtan vágják), úgyis megnő 2-3 hónap alatt.
 
És ma már megint felutaztam. Épp a vonaton beszéltünk Anyával a hitelkérelemről és szerződés aláírásról. Megérzés.
 
  
 
 Tavaly ugyanis befizettem eme házban az egyik lakáskára. Ment is minden kisebb-nagyobb zökkenőkkel. Több problémám is volt, de ezeket rendre megoldottam. Azt el kell mondjam, hogy egyedül vágtam bele, és azt hiszem nem teljesen gondoltam én át, hogy mibe vágom a fejszém.
 
 
Szóval ezidáig többé-kevésbé tudtam mikor mit lehet tenni. De most teljes a kétségbeesésem. Ugyanis 2 hete kiderült, hogy a kivitelező cég csődbe ment és a beruházó által utalt összeg, amit a kivitelezőnek az alvállalkozók munkáinak kiegyenlítésére kellett volna fordítani: lenyúlták. A ház egyébként már áll, ablakok benne, villanyszerelés kész. Már „csak” a burkolás és a külső vakolás lenne hátra. Erre leálltak a munkák. Az értékesítési igazgató megnyugtatott minket írásos formában, hogy nem kell idegeskedni, nekik a pénzük megvan, ki is fizették az alvállalkozókat, de most mindegyikkel egyesével kell tárgyalni, hogy mostantól a kivitelező nélkül a beruházó fizet közvetlenül nekik. Ezt mondták 2 hete, azóta semmi. A munka áll. Engem meg ma felhívtak a bankból, hogy be kellene fáradnom aláírni a hitelkérelmemet. De mire??? Nem is építik a házat, akkor mire írjak alá egy tartozáselismerő nyilatkozatot. És persze a szerződésben lefektették, hogy ha a bank által felkínált időpontokból (mert több időpontot ajánlottak, hogy mikor szeretnék menni) nem válaszotok és megtagadom az aláírást, akkor felbontják a szerződést és ugrott a foglalóm.
 
Hozzá kell tennem, hogy bankban dolgozok már néhány éve, de nem tudom ilyen kor mi van?! Utána fogok járni. Legalább a közjegyzői okirat tartalmazza, hogy abban az esetben, ha az ingatlan nem készül el, tárgytalan a szerződés, vagy vmi...
 
Kicsit ideges kezdek lenni. Nem tudom mit csináljak és közeleg az aláírás időpontja. De mire is kötök hitelszerződést???

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://camila.blog.hu/api/trackback/id/tr11206092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása