HTML

Én akkor is vidéki lány vagyok!

Egy lány vagyok csupán a sok közül, Ki vidékrôl a városba kerül. Bár úgy döntöttem, itt is maradok, Én akkor is vidéki lány vagyok.

Friss topikok

  • gaben: Hát ez sajnálatos. Le kell ordítani a fejét az ilyen nyanyeszoknak. Az a jó ha már ő is kiabál, na... (2007.11.20. 16:36) Belviszájok
  • Gyöngyösi Szilvia: Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejeg... (2007.11.06. 10:09) Vásárlás...

Linkblog

Beteg vagyok :(

2007.11.27. 11:52 :: Camila

Hú, hát ez a mai nap borzalmasan indul. Éjjel 1-kor arra ébredtem, hogy nem bírok nyelni. Begyulladt a mandulám :(
Elkezdtem citromos mézet enni és vizesruháztam, de azt hiszem ilyenkor ez már nem segít. Annyit elértem, hogy reggel mire felkeltem már csak a jobb mandulám fájt amikor nyeltem. Még sós vízzel is gargalizáltam. Aztán amikor elindultam, úgy éreztem picit jobb. Csakhogy kint olyan hideg volt és fújt a szél be az orrom keresztül a torkomba (én legalábbis így éreztem) és mire beértem már megint alig bírtam nyelni.
Most meg hogy eszem a citromos mézet éhgyomorra még a hasam is fáj már. Mert ugye enni sem bírok.
Ráadásul elegem van, hogy mindenki azt mondja ma, hogy vetessem ki. Másnak nem fáj a mandulája vagy torka soha? Vagy rajtam kívül senki nem szokott megfázni? Akkor a fejemet már rég levágathattam volna, mert az meg minden héten fáj. Jó hogy nem rohanok kés alá rögtön. Évente 1-2x szokott baj lenni vele, ez már tragédia? Jajj, nem elég hogy szarul érzem magam, még bosszantják a beteg testem.
Nincs vkinek vmi jó házireceptje ilyen problémára? Nagyon hálás lennék érte. Ennél nincs borzasztóbb érzés, vagyis biztos van, de engem most ez kikészít.
 
Egyébként nem történt az elmúlt 1 hétben semmi érdemleges. Legjobb barátnőm véglegesen átteszi lakhelyét Angliába, ettől kész vagyok. Mert ugye akkor kivel beszélem meg a hatalmas problémáimat? Itt maradok egymagamban....
Szóval kitaláltuk 5-en, hogy hétvégén jön fel Viktor is és csapunk egy búcsúbulit neki. De mit vegyünk búcsúajándéknak? Mondanom sem kell, senki nem foglalkozott ezzel, gondolkodjak én rajta. Kitaláltam, hogy Orsi nagy teás és most lehet kapni díszdobozt, ami teafilter tartó, 8 féle teát lehet különtenni. Bele akartunk egy idézetet gravírozni a barátságról, minden el volt döntve. Mivel nekem is kellett ilyen teatartó, mert én is nagy teás vagyok, megvettem. Még jó, hogy csak 1-et. A doboz fedelén nagy Lipton embléma. De akkora, hogy jóindulattal esetleg 1 sor ráférne az idézetből. Teljesen letörtem:((
Most mi legyen? Kitaláltuk, hogy akkor csinálunk egy fotóalbumot a közös képekkel. De minden ellenem van, mert át kellett volna 90 képet küldenem a kollégámnak, hogy ő kinyomtassa. Erre tegnap egész nap nem tudtam belépni a freemailbe. És persze az idő szorít, mert szombaton „party”.
 
Torokfájásom mit sem javult reggel óta, ugyanis ezt a pár sort írom 3 órája. Azt hiszem ki kell mennem a gyógyszertárba venni vmit :((
 
Úgy utálok beteg lenni!!!!!!!!!! Meg akarok gyógyulni :(((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://camila.blog.hu/api/trackback/id/tr100243495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása