HTML

Én akkor is vidéki lány vagyok!

Egy lány vagyok csupán a sok közül, Ki vidékrôl a városba kerül. Bár úgy döntöttem, itt is maradok, Én akkor is vidéki lány vagyok.

Friss topikok

  • gaben: Hát ez sajnálatos. Le kell ordítani a fejét az ilyen nyanyeszoknak. Az a jó ha már ő is kiabál, na... (2007.11.20. 16:36) Belviszájok
  • Gyöngyösi Szilvia: Szia! Szerintem nem is olyan rossz a blogod. Beleolvasgattam , de csak úgy néhány sor néhány bejeg... (2007.11.06. 10:09) Vásárlás...

Linkblog

Blog szerkesztés!

2007.10.15. 13:25 :: Camila

Segítséget szeretnék kérni az idetévedt látogatóktól:) Szertném eme ingerszegény blogomat szebbé tenni, de az útmutató alapján sajnos nem tudom mit is kellene csinálnom.

Ha valaki el tudná nekem magyarázni annak tudatában, hogy én csak felhasználói szinten ismerem a számítógépet és nem vagyok számítástechnikus nagyon megköszönném.

Tehát én az ilyeneket nem értem (ez csak egy kivett rész a hogyan szerkesszünk Blog sablon leírából amiből semmit sem értettem): 

Így néz ki egy átlagos tag:

<h1><blh:blog_name nourl=”1” /></h1>

Az éles oldaon ez jelenik majd meg helyette:

<h1>Inda gépház</h1>

 

Nagyon nagyon hálás lennék a segítségért.

Előre is köszönöm!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://camila.blog.hu/api/trackback/id/tr11196756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása